Tadaaaaa!
Na ruim een jaar was het echt tijd om serieus met een herkenbaar beeld aan de slag te gaan.
Vlak voor de zomer ging ik naar mijn allereerste netwerklunch. Hier ontmoette ik
Kim Lagerweij van Pluk de dag kado, Green Graphics.
Haar producten en mijn liefde voor briefpapier zorgden ervoor dat we een afspraak maakten om te kijken wat we voor elkaar konden betekenen. Het was niet moeilijk om geïnspireerd te raken door de mogelijkheden met haar groeipapier. Al pratend kwamen we samen tot de conclusie dat het jammer was gepersonaliseerd briefpapier te ontwerpen als Kijkpost nog geen herkenbaar beeld zou hebben en dus gaf ik haar eerst de opdracht om een logo te ontwerpen.
Het ontwerpproces was leuk-spannend. Met verbazing heb ik gekeken naar het ontstaan van het logo. Waanzinnige bewondering voor de vaardigheid om uit 1 gesprek elementen te halen en die om kunnen zetten naar beeld. Verrassend genoeg is er een kleurencombinatie ontstaan waar ik in mijn eentje nooit op gekomen zou zijn.
Met trots presenteer ik:

Het logo bestaat uit verschillende elementen. Ik ben heel benieuwd of je mij inmiddels een beetje hebt leren kennen en de gedachten achter het logo kunt benoemen. Laat het hieronder vooral weten! Ik zal er in een volgend blog meer over vertellen!

